onsdag 31 mars 2010

Förlåt för mitt bitterfitteri....

Ne nu räcker det ta me fan...Nu orkar vi snart inte längre... Okej sorry skall väl egentligen inte klaga det finns så många som har det värre än mig, har barn som är dödssjuka med mer. Förlåt alla er att jag bitterfittar för småsaker..

Men behöver få det ur mig och gnälla lite som att surt barn som baaara fick 30 julklappar när brorsan fick 32.

Inatt somnade Alexander vid 1 tiden alltså 6 timmar senare än vanligt. Gabriel krånglade som bare den men somnade ca 8. Jag fick åtminstonde sova till ca 3 tiden då Gabriel började skrika: MAMMA, vill ha vatten... MAMMA, jag e vaken nu.... MAMMA, MAMMA MAMMA... Han somnade som tur var om mellan varven men jag kände mig inte precis utvilad när vi sedan fick gå upp vid 5.30...

Krille är ju också sjuk och inte direkt Mr Sunshine...

Och Gabriels trotserier vill jag inte ens gå in på... BLÄÄÄÄ

Inga kommentarer: