tisdag 16 mars 2010

Jag är så glad!!!

Idag är jag sååå glad... Vaknade imorse med ett flin på läpparna. Helt sjukt va mycket en lugn morgon kan göra. För imorse vaknade jag nämligen med Gabriel brevid mig kl 7:20(han hade kommit in till oss och somnat om vid 6 tiden), snacka om sovmorgon. Han var lugn och sansad och sa god morgon och la sig och myste, efter en liten stund vaknade även Alexander och vi kröp ihop där i sängen alla tre och busade och gosade.

En vanlig morgon vaknar Gabriel i sin säng skriker: MAMMA NER!!!! MAMMA TITTA TV!!!! kl 6:00, och då får jag snabbt slänga på mig morgonrocken och springa ner med honom för att sedan få gå upp efter 5 minuter för att hämta Alexander som vaknat efter Gabriels förvånansvärt höga röst på morgonkvisten.

Så ni kan ju förstå att imorse var en underbar morgon. Att det dessutom var soligt ute gjorde mig på tipp topp humör och just sådana här dagar känner jag livet i mig!!

Påväg till dagis mötte jag Åsa, hon frågade vad jag skulle göra idag. Hade tänkt att gå ner till Öppnaförskolan i stan men Åsa frågade istället om jag hellre vilja följa med henne och hennes kompis Åsa ut till Herrestads Öppna förskola, och självklart tackade jag ja till erbjudandet. Tog bussen ut och spenderade en supermysig förmiddag där.
Efter det drog jag iväg till Torp och gluttade lite i affärer i lugn och ro medan Alexander låg och sov. Sedan hem igen för att hämta Gabriel.

Efter det blev det lite städning och matlagning. Pyttipanna närmare bestämmt, måste vart en kvinna som kom på den maträtten, snabbt att laga och jättegott!!!

Det har dessutom hänt en massa mer roliga saker i mitt liv som jag inte kan berätta om... Nån gång kanske jag avslöjar!! Omg, där fick jag tillochmed till en cliffhanger =)
Kram på er

sökte på cliffhanger på google och denna kom fram,häftig men lite scary...

Inga kommentarer: