måndag 8 mars 2010

Helvetes morgon!!!!

Ibland vaknar man på fel sida, idag gjorde jag det BIG TIME!!! Har sovit kasst lite för länge, Alexander har vaknat mycket för att han vart hungrig (det blir ju lätt så när MAN INTE ÄTER PÅ DAGEN) och han är allmänt orolig, tror att det är tänderna. Vissa nätter har jag haft svårt för att somna och nu har jag dessutom dragit på mig en period av hemska mardrömmar. Är det inte mardrömmar så är det andra drömmar. Jag vill bara sova, inte drömma och sånn skit, jag blir inte utvilad av att drömma, suck.

Eftersom Alexander bestämde sig för att vakna kl 4:35 imorse och sedan även Gabriel kl 5 så har jag nu förvandlats till Bitterfittan Hannah. Så nu sitter jag här kl 07:36 och har en övertrött unge som grinar och en 3 åring framför tv:n som jag vet kommer vara överjävlig idag, kl 5 är alldeles för tidigt för honom.

Btw man kan ju undra varför reprisen av melodifestivalen går kl 4 på natten? Svaret är att det är så dåligt så antagligen skäms svensk television för att de överhuvudtaget sänder skiten. Var ju tvungen att kolla på något så tidigt och detta var det enda som gick. Man kan ju undra varför!!!


MORR

Inga kommentarer: