onsdag 10 mars 2010

Hög feber

Stackars Gabriel har haft hög feber hela dagen, han vaknade imorse och var allmänt hängig. Fick snabbt inse att dagis inte var nått alternativ och de vart soffläge. Vid 10 tiden när han inte hade bättrat på sig gav vi honom alvedon för att senare tempa honom. 38,9. inte så farligt. Efter 3 timmar blev han mycket sämre och bara låg på soffan helt däckad. Tempade honom igen 40,2, stackars min lille kille. Efter en andra dos av alvedon piggade han på dig lite men det märks verkligen att han inte mår ok. Han har sovit flera gånger under dagen (sover aldrig annars på dagen) och nu när skulle lägga honom vinglade han på sin väg till sängen. Stackarn.

Dessutom är även Krille sjuk med feber och skit.

Så det har inte vart mycket action idag skall jag säga.

Gjorde visserrligen världens goaste våfflor förut men Gabriel ville inte ens smaka och krille ville bara ha 2 st så jag fick en massa för mig själv, dumma jag hade gjort dubbelsats så det var tur att jag inte våfflade alla, det var nämligen 2/3 av smeten kvar. Snacka om att jag får en god kvällsmat, frukost lunch haha

kram på er

1 kommentar:

Melissa - Vincents Mamma sa...

naw stackarn hoppas han blir bättre snart å att du å alexander klarar er undan
kram kram