torsdag 8 april 2010

Blogg om folks jävla hundar!!!

Asså jag fattar det inte riktigt...

Jag är nog helt enkelt ingen djurmänniska (och jag ser inte ner på människor som gillar djur) men en hel blogg om deras djur? Som dessutom är välbesökt. Hmm. Hur funkar det.

Här försöker man med att skriva många inlägg kanske inte välskrivna eller så men ändå. Jag lägger ut det på FB min msn med mera men kommentarerna in princip uteblir. Vad gör jag för fel? Jag är nog helt enkelt en genom tråkig beige människa som folk bara är vän med för att de måste? Eller?

Jag menar jag lägger ändå ut mig själv, oftast handlar det ju om min vardag så okej fine det är ju kanske inte roligast att läsa men jag blottar ju ändå min själ i vissa inlägg ex den om min pappa häromdagen. Men knappt nån respons alls... (den responsen jag fick tackar jag för och det gav mig styrkan att inte kasta bloggen åt helvete)

Jag blir ba
ra så jävla less, visst jag skriver egentligen mest för mig själv som en liten dagbok, men jag har ju lagt den som en blogg av en anledning. För att jag vill att folk skall läsa, jag vill att folk skall uppmärksamma det jag skriver. Jag vill få respons, det är liksom hela idén med att blogga.

Får väll helt enkelt ta å skriva lite om en guldfisk vid namn ArnebanArne.. Så kasnke folk bryr sig såpass om att läsa att de tillochmed kan klutta ner en jävla kommentar som tar ca 2 sekunder av deras liv.

OKEJ, jag är en bitterfitta jag vet... men jag blir bara så jäkla less...

Ge mig några tips... Skall jag skita att skriva om barnen, skriva om sådant folk vill läsa? Skall jag skriva mer krönikor? VAD VILL NI HA?



GRRR

1 kommentar:

Melissa - Vincents Mamma sa...

haha du e så störd gumman <3

man ska skriva om det man vill skriva i sin blogg bara du kan bestämma vad som ska stå å inte stå
det ska väl ingen annan få bestämma gumman!?

puss på dej