måndag 5 april 2010

Febern har kommit tillbaka

Igår var första gången som Alexander var utan pencillin. Han har ättit aiomox i 7 dgr, men på kvällen fick han feber 39,1, och hna har visserligen bara 38,0 idag men ändå. Men han mår bra och är pigg så jag väljer att tro att det beror på tänderna just nu. Så vi får se. Men får ha lite koll på det helt enkelt. Skall ringa bvc imorgon oavsett eftersom jag vill ta en vikt på honom då han fortfarande inte äter det som han brukade innan han blev sjuk. Vilket tur att min son är ett riktigt fetto oavsett om han äter eller inte haha.

kram på er

1 kommentar:

Melissa - Vincents Mamma sa...

hej gumman :)
klart jag vågar träffa dej å barnen igen så länge vi e friska innan så ere lugnt ;) :p

min mamma e här tills onsdag kväll så vi får ta det efter d isf men vi kan ju höras på mobben :)

kramis